دانلود رایگان نرم افزار پولی پنهان ساز عکس در عکس
تاريخ : پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, | 13:36 | نویسنده : پوریا

 

((به درخواست کاربران))


پر فروش و پرطرفدارترین برنامه چند روز اخیر بازار را از دست ندهید.

تصاویر شخصی خودتونو با روشی نوین پنهان سازی، ذخیره و ارسال کنید.
حتما براتون پیش اومده که میخواستین تصاویر شخصیتونو از دید افرادی که ممکنه به گوشیتون سرک بکشن مخفی کنید. یا اینکه پیش اومده که میخواستین تصاویر شخصیتونو برای دوستان یا عزیزانتون با استفاده از شبکه های اجتماعی مثل وایبر ارسال بکنید. برای بعضیا همیشه یه ترس کوچیکی وجود داره که نکنه این عکس رو کسی برای فضولی یا هر دلیل دیگه ای توی گوشی شما مشاهده کنه. برنامه ای که ما براتون توسعه دادیم این ترس رو رفع می کنه و میتونین با خیال راحت تصاویرتونو به نحوی ذخیره کنید که دیگه هیچ کس دستش هم بهش نرسه!
یه روش قدیمی که برای پنهان کردن تصاویر وجود داره اینه که برای فایلی که تصاویرتون توش ذخیره شده یه رمز بذارید. اگرچه این روش می تونه کمک کننده باشه اما در بعضی شرایط اصلا روش کارایی نیست. مثلا اگر به هر دلیلی رم گوشیتونو گم کنید یا خدای نکرده گوشیتون رو بدزدن و یا اینکه بخاید عکستون رو به اشتراک بزارید به راحتی می تونن تصاویر شخصیتونو از اون استخراج کنن.

برنامه ای که ما براتون طراحی کردیم یه برنامه خیلی کاربردی و در عین حال ساده است که با استفاده از اون میتونین تصویرتونو توی یه تصویر دیگه ذخیره کنید و هر موقع خواستید تصویر اصلیتونو از اون تصویر استخراج کنید. اینطوری دیگه خیالتون کاملا راحته که دست هر کس به عکس کد شده برسه خوب اشکال نداره برسه! 
مثلا شما عکس شخصیتون رو توی یه عکس گلابی ذخیره می کنید.و اون عکس گلابی رو تو شبکه های اجتماعی مثل وایبر یا فیسبوک میزارید..حالا همه دارن عکس گلابی رو میبینن و فقط اون کسی که شما بهش خبر دادید میدونه چیه و میتونه با این برنامه و وارد کردن رمز عکس پنهان شده رو از تو عکس گلابی بکشه بیرون..

نحوه عملکرد برنامه:
1- پنهان کردن عکس شخصیتون توی یه عکس دیگه:
روش کار برنامه به این صورته که اول تصویر به اصطلاح شخصیتونو از گالریتون انتخاب می کنید. بعد از اون توی یه صفحه دیگه، تصویر حاملی که میخواید تصویر شخصیتون توش پنهان بشه رو انتخاب می کنید. آخرم یه رمز عبور 4 رقمی تعریف می کنید تا خیالتون راحت راحت باشه که اگه کس دیگه ای هم این برنامه رو داشت نمیتونه تصویر شخصیتونو از تصویر حامل استخراج کنه.

در پایان این مراحل، تصویری که بدست می آد در ظاهر تصویر حامل (تصویر دومی) هست که تصویر شخصیتون توی اون پنهان شده. حالا می تونین این تصویر حامل را یا ذخیره بکنید، یا مستقیم توی شبکه های اجتماعیتون (مثلا وایبر) به اشتراک بگذارید.

2-استخراج عکس شخصیتون از توی عکس حامل:
برای استخراج تصویر شخصیتون کافیه که عکس حامل رو انتخاب کنید و با وارد کردن رمز گزینه استارت رو بزنین و بعد ببینید که چقدر باحال تصویر پنهان شدتون بازیابی میشه.

نکته: عملیاتی که برای پنهان سازی انجام میشه یه عملیات سنگین و زمانبره و بسته به ابعاد تصویر شخصیتون و قدرت پردازشی وسیله هوشمند شما ممکنه از چند ثانیه تا چند ده ثانیه زمان میبره. برای همین ما سه حالت مختلف برای ابعاد عکس اصلیتون در نظر گرفتیم که شما میتونید به دلخواه یکیشون رو انتخاب کنید.. این ابعاد در عکس اصلی یا همون عکس پنهان شده اعمال میشه.

 

 

 

 

دانلود با لینک کمکی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: